GSMSUPER, gSm blogg

Alla inlägg under november 2011

Av Elly33 & Mattis77 - 29 november 2011 18:25

Pauline19 du är vinnaren !

Du vinner 200gp ^^

Av Elly33 & Mattis77 - 29 november 2011 15:18

Nu har gsm fått nya fokusmedlemmar, grattis till er !

 

Vi kom också på andra plats när det gällde att ladda ner flest shakyshops spel, Holland vann men vi kom tätt efter, så nu får alla modeller ett extra pinball försök :)


Också har JD-semifinalisterna utsetts, undra vilka som kommer till final ?


Det blev tre punkter i detta inlägg, och kom ihåg att tävlingen avslutas om några timmar endast !

Av Elly33 & Mattis77 - 27 november 2011 13:44

Nu är det en tävling som gäller!

Elly33 och jag (Mattis77) gillar bandet 2ne1 för deras speciella klädstil. Så då tänkte vi att vi skulle ha en tävling just om det. Ni ska klä er som om ni är med i bandet, alltså med deras klädstil. Skriv på kommentarerna vad ni heter på gsm så kollar vi hur eran modell ser ut. Ha kläderna på tills tisdag 18.00 Efter det så utser vi vinnaren som vinner 200gp totalt från oss båda.

 

Lycka till !

Av Elly33 & Mattis77 - 27 november 2011 10:29

Igår hade vi 36 besökare, vårat rekord :)

 

Av Elly33 & Mattis77 - 25 november 2011 19:47

Shakyshops !

Kommer ni att ladda ner det, gratis eller premium?

Tycker ni att Shakyshops är en bra idé?


Jag kommer att ladda ner Shakyshops, gratis. Jag försökte alldeles nyss men det funka inte, så ska försöka igen.

Jag tycker att det är en superbra idé, men det är synd för dom som inte har en smartphone....


För er som inte förstår vad Shakyshops är;

Shakyshops är ett app-spel för smartphones (android, iphone) som man kan ladda ner gratis, eller premium (som kostar) man spelar i olika nivåer och vinner belöninger.


Om du vill ladda ner det, tryck på denna länk

Av Elly33 & Mattis77 - 24 november 2011 17:32

Tänkte att jag kunde lägga upp ett klipp när en tjej designar, visst blev det snyggt?

Tror jag ska börja på en ny design nu, ses.. !

Av Elly33 & Mattis77 - 23 november 2011 16:07

Heeejj alla "modeller". :D Elly33 och jag (Mattis77) är verkligen glada över att ni brukar titta till bloggen.


Gokod: ShakyShops





Presentation


Välkommen till gsmsuper. Det här är en gosupermodel blogg och vi har hållit igång snart ett helt år. Vi som driver bloggen är Elly33 & Mattis77 och vi hoppas att ni gillar bloggen. bye!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Har du haft en modell på Cosmo gSm?
 Ja
 Nej
 Vad är det?

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards