GSMSUPER, gSm blogg

Alla inlägg under maj 2012

Av Elly33 & Mattis77 - 30 maj 2012 19:40

Nöjd med den nya sommriga designen!


// Elly33 


Av Elly33 & Mattis77 - 30 maj 2012 15:50

Fråga: Hur ska vi icke VIP's kunna tjäna pengar nu när dom har tagit bort presentkorten och gjort så att vi inte kan sälja våra egna saker?

Svar: Enda sättet = SPELEN!???


Tycker detta är grymt dåligt att dom har tagit bort presentkorten nu också....

   

Nu finns det "rabatt" istället men jag tyckte presentkorten var mycket bättre, och det finns inte ens rabatt till luux? åhh blir så trött på gsm ibland


/ Elly33


Av Elly33 & Mattis77 - 26 maj 2012 19:17

Förlåt för megadålig uppdatering!

 

Gokoden är: Carola

Av Elly33 & Mattis77 - 21 maj 2012 20:26

Hejsan alla! Förlåt för en dålig uppdatering, men vi har varit upptagna!


Men nu skriver vi om annat! Det har ju varit en JuniorDesigner tävling på gång, och har du ansökt eller inte? Jag har inte ansökt, men nästa gång kanske jag ansöker. Vi får se!

Det var ju sista dagen idag att ansöka. :)


Ses!

Av Elly33 & Mattis77 - 15 maj 2012 17:16

Tänkte bara skriva ett inlägg ang. VIP

Tänk egentligen vad mycket pengar du slösar på ett DATASPEL. Som inte ens är verklighet!? Totalt har jag slösat 70kr på VIP, och jag ångrar det så mycket... Man kan ju lika gärna få en snygg tröja för dom pengarna? Det är klart att det är lockande att köpa VIP med alla extra funktioner som man får, men enda liksom. Det är ett spel på internet. Men så klart så får man ju köpa VIP om man verkligen vill men jag ville bara få er att tänka lite! :) 

  

// Elly33

Av Elly33 & Mattis77 - 13 maj 2012 19:12

Gokoden är ; U2


Förresten vad tycker ni om det nya berömmelsegrejsen? Jag tycker det är en ganska smart idé iallafall. :)

Av Elly33 & Mattis77 - 10 maj 2012 14:08

Gokoden är ; En skatt


Det var väldigt många saker i gokoden, men det är ju bara bra! :)

Av Elly33 & Mattis77 - 7 maj 2012 16:22

På torsdag kommer våran nya berömmelse grej till svenska gSm! På Norska så finns den redan så jag skapade en modell där för att kika lite! Nivåerna heter alltså nu 1,2,3,4 osv. Också får man tre gåvor när man har uppnåt en ny nivå. Och först så är man "Up and coming" sen "Stjerneskudd" (vet tyvärr inte vad det betyder på svenska) sen "Berömd" sen "Elit" och sen vet jag inte. Men du behöver inte vara orolig, för allt ditt berömmelse som du har nu försvinner inte! Du fortsätter på den nivå du är på just nu bara att det heter 1,2,3,4 och "Berömd" osv. Kom ihåg att jag inte kan så jättemycka norska så där här är ett UNGEFÄR, jag kanske har missat nånting! men nu har ni iallefall fått en liten blick av vad den nya berömmelse grejen är för nåt!

Tryck på bilderna för att få dom i normal storlek.

      

 

// Elly33

Presentation


Välkommen till gsmsuper. Det här är en gosupermodel blogg och vi har hållit igång snart ett helt år. Vi som driver bloggen är Elly33 & Mattis77 och vi hoppas att ni gillar bloggen. bye!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Har du haft en modell på Cosmo gSm?
 Ja
 Nej
 Vad är det?

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards