GSMSUPER, gSm blogg

Alla inlägg under april 2012

Av Elly33 & Mattis77 - 30 april 2012 22:03

Gokod: Blocksberg

Av Elly33 & Mattis77 - 28 april 2012 15:58

Nu har vi den nya, lite enklare blogdesignen på plats! Den blev väldig enkel, men den förra hade vi haft typ tre månader så det blev ju lite tröttsamt till slut? Men vad tycks då? :)

 

Av Elly33 & Mattis77 - 28 april 2012 15:31

SNART KOMMER DET EN NY BLOGGDESIGN!

Av Elly33 & Mattis77 - 27 april 2012 15:59

Gokoden idag är ; vlogg


Hoppas ni gillar det man får i gokoden, ses senare!

Av Elly33 & Mattis77 - 26 april 2012 20:28

 

 
Av Elly33 & Mattis77 - 24 april 2012 16:32

Mattis77 och jag (Elly33) håller på med en modetidning som heter GANSHÉ, den är faktiskt snart klar så den kanske publiceras idag eller imorgon? Vi skriver upp det på bloggen och länkar den då!

Av Elly33 & Mattis77 - 23 april 2012 07:17

Imorgon så försvinner Cosmo gSm, och för er som inte vet vad Cosmo gSm är så är det den engelska sajten. Dom stänger ner Cosmo för att det gick inte lika bra där som för alla andra sajter. Det är betydligt färre som har det och det är mycket mindre modeller online. Det är jättesorgligt för dom som har Cosmo som verkligen har satsat på en bra modell där. Tänk dom som har spelat sig upp till Supermodell Diamant? Och betalat jättemycket pengar för att ha VIP? Liksom allting i onödan. Jag har själv två modeller där som heter Elly33 (samma som på svenska gSm) och en annan som heter --Elly--  fast jag har inte varit inloggad så många gånger och jag är bara katalogmodell på den också. Så ja, jag satsar mer på svenska gSm och hoppas att inte det stänger ner!

 

  

Vet ni också att auktioner inte finns på Cosmo? Kanske för att Cosmo ska stänga ner, vet ej.

 

 

Ser ni att jag har lite unikt på --Elly-- också?


Riktigt sorgligt att Cosmo stängs ner!  


(tryck på bilderna för att få dom i original storlek)

// Elly33 


Presentation


Välkommen till gsmsuper. Det här är en gosupermodel blogg och vi har hållit igång snart ett helt år. Vi som driver bloggen är Elly33 & Mattis77 och vi hoppas att ni gillar bloggen. bye!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Har du haft en modell på Cosmo gSm?
 Ja
 Nej
 Vad är det?

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards