GSMSUPER, gSm blogg

Alla inlägg under januari 2012

Av Elly33 & Mattis77 - 27 januari 2012 16:01

Hejhej, har suttit här framför datorn hela tiden efter att vi slutade skolan och då passade jag på att fixa lite profiler till min profiltidning PROFILFIXER #4 som kommer ut snart! Jag hann göra 3 profiler nu, och totalt har jag gjort 8 profiler så jag ska göra iallefall minst 5 profiler till ;)

Så PROFILFIXER är snart klar, härligt va? Detta blir fjärde numret (:

Tryck här för att komma till PROFILFIXER #3


// Elly33 ♥

Av Elly33 & Mattis77 - 26 januari 2012 17:44

Gokod: Guldblomma

Av Elly33 & Mattis77 - 26 januari 2012 17:31

Dom har ändrat när det gäller uppladdade bilder!

Nu ser det ut så här - och man kan köpa bilder av andra och så, det är nytt! Gillar ni det? Det gör vi! :)

 

Jag har målat övermina bilder för jag har lite personliga bilder som ni inte behöver se ;)

Av Elly33 & Mattis77 - 25 januari 2012 21:01

Tjenare! Tänkte slänga in ett ganska långt inlägg med några bilder osv (:

 

PROFILFIXER #4 (Elly33's profiltidning)

Kommer ut snart! Jag är alltså snart klar, den kanske kommer ut om några dagar, denna vecka får vi hoppas! :)

Tryck här för att komma till PROFILFIXER #3.

 

'May' profiltidning #2 (Mattis77's profiltidning)

Kommer också ut snart! Kanske om några dagar, denna vecka får vi också hoppas! :)

Tryck här för att komma till 'May' profltidning #1.

 

Konståkningstävling!

Är ni med i konståkningstävlingen? Bli med nu vettja! Senaste dagen man kan anmäla sej är på torsdag! (imon)

Anmäl dej här.

  

Denna design gjord av mej (Elly33) tävlar jag med :)  



Steam Punk vinnarna!

  

Jättecoola outfits! Dom vann 1500gp var! (:

Man anmälde sej till en tävling i ett forum (fast tävlingen är ju avslutad nu och vissa av vinnarna ser ni där uppe), och så här stog det:

"Steampunk är en mix av kläder från 1800-talet, science fiction och romantik.
Tänk dig en Brittisk gentleman i en fin kostym med en elektronisk arm och robot
ögon - så kan steampunk se ut."

Här kan ni läsa mer om vinnarna.


Och har ni sett den nya kollektionen i Luux? Väldigt snyggt!

  

Dans-kollektion! :)

Tryck här för att komma till Luux.

 

Och här kommer dagens outfit!

   



Av Elly33 & Mattis77 - 22 januari 2012 21:25

Hej tänkte bara slänga in ett inlägg och berätta att vi kanske ska göra om designen lite, och fixa nån tävling snart! (:

Aja hejdå!


/ Mattis77 & Elly33

Av Elly33 & Mattis77 - 20 januari 2012 22:09

Hej, jag (elly33) håller på med en naturtidning som heter RUNT I VÄRLDEN, alltså i varje tidning så kommer det typ handla om olika saker i världen. Den kommer kosta endast 10gp ^^

Tidningen kommer nog ut nån gång nästa månad :3

Tänkte bara uppdatera lite snabbt då, bye!

Och gokoden är: uppriktig

   

Älskar den här outfiten, och speciellt tröjan, så söt!

Tröjan finns i funki nu - 130gp - gjord av HappyHamster

Av Elly33 & Mattis77 - 19 januari 2012 18:58

Gokod: Sydkorea

Presentation


Välkommen till gsmsuper. Det här är en gosupermodel blogg och vi har hållit igång snart ett helt år. Vi som driver bloggen är Elly33 & Mattis77 och vi hoppas att ni gillar bloggen. bye!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Har du haft en modell på Cosmo gSm?
 Ja
 Nej
 Vad är det?

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards