GSMSUPER, gSm blogg

Alla inlägg under februari 2012

Av Elly33 & Mattis77 - 23 februari 2012 07:44

I natt, nån gång runt 4, halv 5 så födde prinsessan Victoria en dotter :) Hörde det på radion när jag fixade frukost.

GRATTIS till dom, och här får ni dagens outfits :)

   

I Funki så har dom jättesnygga nya artiklar, ni borde kolla in där & kanske köpa nåt? Jag shoppade för runt 500gp där imorse , bland annat den lila tröjan jag har på mej där uppe ^^

Av Elly33 & Mattis77 - 22 februari 2012 19:24

Det finns så många snygga hår som är för DIAMANTER. Också har man inte diamanter själv? man blir ju så avundsjuk då... :p

Som det här håret, det är så himla snyggt! JAG ÄR KÄR I DETTA HÅR! JAG VILL HA!!! måste försöka skaffa diamanter på nåt sätt...

Tryck på bilden för att få den större

 

Föresten glöm inte att vara med i våran tävling i inlägget under!

// Elly33

Av Elly33 & Mattis77 - 20 februari 2012 20:45

GRATTIS! hipp hipp HURRA! gsmsuper fyller 4 månader idag :D

Det måste vi ju bara fira, visst? Så vi kör en liten tävling som är heeeelt gratis.

1. Kommentera inlägget att du är med i tävlingen & skriv vad du heter på gSm.

2. Vänta tills fredagen den 24 då vi lottar ut en vinnare!

PRIS: 10 kramar!

Här kommer också dagens outfit!

   


Av Elly33 & Mattis77 - 19 februari 2012 13:47

Tycker inte ni att det här är sååå fel!? Alltså att håret som man fick av gokoden är till för modellerna som har ljusare hud!? för gSm har målat dit nån ljus fläck så att modellerna som har mörkare hy, så blir det jättekonstigt! kolla här, det är en bild av min kompis modell // Elly33

Tryck på bilden för att få den större.

 

Av Elly33 & Mattis77 - 19 februari 2012 13:03

Barbecko är min klubb som handlar om BLOGGAR. veckans blogg m.m bli gärna medlem! // Elly33

Tryck här för att komma till klubben.

 

Av Elly33 & Mattis77 - 18 februari 2012 22:29

 

Mitt hår (Elly33) är från gokoden och jag bara äääälskar det håret! Gokoden är: rollspelskampanj

 
Av Elly33 & Mattis77 - 17 februari 2012 15:37

Hejsan alla! :)

Nu har det blivit dags för lite gokoder och ikoner. Det var faktiskt supersnygga artiklar som man fick, och jag blev verkligen nöjd med dom! :)


Gokod: rollspelskampanj

Ikon 1: http://se.gosupermodel.com/community/club.jsp?clubid=10120

Ikon 2: http://se.gosupermodel.com/community/forum_room.jsp?id=5


På fredagsnöjet så står det ju att det är en novelltävling som ska handla om kärlek. Jag är väldigt nyfiken på att ansöka med en kärleksnovell, men jag vet inte riktigt. Ska ni ansöka eller har ni ansökt redan? :)


 

Presentation


Välkommen till gsmsuper. Det här är en gosupermodel blogg och vi har hållit igång snart ett helt år. Vi som driver bloggen är Elly33 & Mattis77 och vi hoppas att ni gillar bloggen. bye!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Har du haft en modell på Cosmo gSm?
 Ja
 Nej
 Vad är det?

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards