GSMSUPER, gSm blogg

Alla inlägg under april 2012

Av Elly33 & Mattis77 - 12 april 2012 09:29

Hejsan! Det har kommit en ny affär som heter Magic Mirror. Där kan man ändra ögonfärg, ansikte och färg på huden.

Vissa saker kostar diamanter, och det är dom finaste och knäppaste färgerna på huden och ögonen. På ansikten så kostar inget diamanter, som tur är!


 

Av Elly33 & Mattis77 - 11 april 2012 18:32

Nu har dom gjort nån regel att bara VIP kan sälja kläder!? ah men vi då som inte vill slösa pengar på en hemsida, vi måste ju också få sälja våra kläder!?


"Klockan 19:00 så loggar ALLA som är emot denna funktionen ut, så att de kan se hur många som ogillar denna hemska funktion.

OCH KLÄ ER I SVART!
SPRID, SPRID."


Sprider detta som alla andra gör.

 

// Elly33


Av Elly33 & Mattis77 - 9 april 2012 14:18

Kommer ni ihåg att man skulle ge kramar till varandra? Jag kommer ihåg det ialla fall, och därför blir det kramar till alla snälla kompisar! Om vi vann tävlingen så skulle man ju få ett fint pris, så ja. Fortsätt ge fullt med kramar till användarna!

Lite tips så att man kan ge bort kramar:

Tips 1: Ge till alla kompisar

Tips 2: Ge till din bästavän, fullt med kramar

Tips 3: Ta någon random modell och ge kramar

Tips 4: Skapa ett forum om att man ska ge fullt med kramar


Av Elly33 & Mattis77 - 6 april 2012 21:56

Gokoder:

Kramis

Bikta sig


GLADPÅSK ALLIHOPA!

Av Elly33 & Mattis77 - 2 april 2012 14:37

Tror ni att jag kan gå vidare med denna ritning? man skulle rita detta "Jag är en sak.
Jag är oftast röd.
Jag kan göra ens läppar i en färg.
Vad är jag?"


Jag tror att det är ett läppstift och hoppas att jag går vidare! ;) // Elly33
 

Av Elly33 & Mattis77 - 1 april 2012 21:23

Jag tycker det är grymt hårt om man ska få time out för att man delar en modell? dålig regel. Hoppas nu att detta är ett april skämt annars tycker jag att gSm är väldigt löjliga... ^^

// Elly33

 
Av Elly33 & Mattis77 - 1 april 2012 21:12

Blev ju lite lurad av gSm när jag loggade in nyss, haha jag tänkte bah "vad har hänt med mitt ansikte?" också var det som ett smink som var på. Det hände väl er också, eller?

 

Det här gråa sminket var på min modell... ;p


// Elly33

Presentation


Välkommen till gsmsuper. Det här är en gosupermodel blogg och vi har hållit igång snart ett helt år. Vi som driver bloggen är Elly33 & Mattis77 och vi hoppas att ni gillar bloggen. bye!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Har du haft en modell på Cosmo gSm?
 Ja
 Nej
 Vad är det?

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards